2015년 9월 21일 월요일

20150919 Junjin(Shinhwa)'s Autograph Event, Hottracks,Sindorim,Seoul,Korea 신도림 핫트랙스 전진(신화) 팬싸인회












(카메라가 너무 오래되서 사진 질은 그닥 ㅠㅠ The camera is so old so the photo's quality is bad...T_T)

첫 멘트
Opening comment


싸인회
During the autograph event




끝인사
The Last comment

It is hard to edit the video because there were so many fan's scene. I tried to remove fan's scene.
영상에서 팬 분들 얼굴 나오시는 부분 전부 다 수동으로 일일이 편집 한다고 힘들었음 ㅜㅜ

It was a public event so I went there and I tried to see his face.
When I arrived there, there were already so many fans.
공개 팬싸인회라 해서 혹시나 얼굴만이라도 볼 수 있을까 해서 가 봄
도착했을때 벌써 많은 사람들이 꽉 들어차 있었음

I waited on the left side of the stage, suddenly some old guard came to us and he ordered us to go to another place.
He insists on the people block the way of the toilet.
It was not true.
There were enough space to go to the toilet.
Also if we went to another place, the another people came to there and still there were many people.
If they wanted to do like that, they must prohibit to stand there at the begining.
Many people protest and complain about that however that old guard ignore that.
We couldn't communicate him. He is a real old-fashioned guard!!!
I don't want to talk and argue with that old-fashioned guy so I tried to move the another place.
Finally the people moved to the another place. After that, another people came to the left side and stood there.
I was so upset. It was really unreasonable.
I think many fans who arrived really early were so upset.
기다리는데 사이드쪽 사람들에게 웬 경호실장쯤 되어 보이는 나이 있으신 경호원이 갑자기 무조건 딴데로 가라고 말도 안되는 명령을 함
이유가 화장실에 들락날락 하는 사람들 길을 막는다는 거임
거기서 기다리던 팬들은 날벼락에 황당
똑같은 사이드인데 한쪽만 비키라고 말도 안되는 이유를 대며 나가라는데 아주 꼰대가 따로 없음
아니 아무리 거기 사람들 못지나가게 해도 지나가다 다들 서서 볼건데 갑자기 그렇게 비키란 것도 어이없고
애초에 거기 사람을 안세운거도 아니면서 다 필요 없고 다 나가라고 하는 그 분 정말...어이 없는 분이었다
제대로 꼰대 마인드였다 아무리 이유를 설명해도 듣지도 않고 시끄럽고 비켜라? 완전 말안통하는 영감탱이들 마인드였다
나중에는 경호원이 어떻게 꼬드겼는지 다 비키게 했는데
거기 바로 다른 사람들이 우르르 서 있더라?
이게 도대체 무슨 어이없는 상황임?
아니 거기 사람들 지나다니니까 아무도 없어야 된다면서 사람들을 왜 거기 세우냐고?
만약 거기 사람들을 못 서있게 해도 퍽이나 사람들이 안서있겠다 사람들이 화장실 왔다갔다 하다가 다 서서 보지
낮부터 조금이라도 가까이서 보겠다고 일찍 온 팬들은 얼마나 화가 났을까
그 짜증나는 꼰대 경호원 말하는 꼬라지가 너무 빡치고 화가나서 난 그냥 애초에 딴데로 이동해 버렸다
기분 좋게 얼굴이라도 볼려고 왔는데 그 한 사람 때문에 기분 잡칠까봐 그냥 피해 버림

Still the autograph event has a trouble at the place.
It was lucky because there were no accident so no one hurts.
어떻게 팬싸인회는 지금까지도...이렇게 꼭 뭔가 삐그덕대는 비이성적인 일들이 꼭 있냐
그나마 사고 안나고 아무도 안다쳐서 천만 다행이다

I saw Junjin in 2001's autograph event. It was a long time ago.
After that, I went to another member's autograph event.
그러고 보니 진이 오빠를 싸인회에서 본거는...
2001년 4집 팬싸 이후 처음이다 ㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ
중간중간에 딴 멤버들 싸인회는 갔었는데...

It was dangerous because the place was so small and there were so many people in there.
I think fans were annoyed because of that situation.
Nevertheless, Junjin never lost his sense of smile. He is a professional. T_T
그 작은 곳에서 싸인회를 한다는거 자체가 참 위험하고 무리한 발상이었다
팬들도 많이 힘들고 짜증났었던거 같고
이런 상황에서도 진이 오빠는 웃음을 절대 잃지 않더라 역시 프로다웠다 ㅠㅠ

Fortunately, the event started on the 7'o clock. It wasn't delayed.
다행히 팬싸는 7시에 칼같이 시작함 하나도 지연 안됨





0 개의 댓글:

댓글 쓰기