2018년 10월 11일 목요일

Sam Smith Live in Seoul,South Korea 20181009











 





2018년 10월 9일

At that time,I went Gocheok Sky dome for the first time
I love Sam Smith Song,especially I love Disclosure's song(Featured song)
So I went his concert and I love that concert
I still love his 1st album song (I'm not the only one)

처음으로 가 봤던 고척돔
샘 스미스 노래 좋아하고 Disclosure 노래에 피쳐링한 곡들도 좋아해서 당시 내한 공연을 갔었고
콘서트에 상당히 만족했음
지금도 1집 노래들은 아주 좋아함 I'm not the only one 요런 노래들



I heard he came to South Korea again recently
And I heard his style is totally different from the past
I don't like his recent style
When I visited Manchester on 2023 May,I heard Sam Smith had a concert in Manchester,I didn't went there

며칠전 다시 내한 했다는 소식을 들었고
최근에 스타일이 어마무시(?) 하게 확 바뀌었다는 얘기도 주변에서 들었다
그 스타일들은 내 취향이 아니다 보니 올해 5월이었나? 맨체스터 갔을때 맨체스터에서 샘 스미스가 공연을 하고 있었지만 방문은 하지 않았다;;;



I didn't see any picture of his recent style
Many people talked about his recent concert in South Korea
I searched about the concert,um...........I was shocked

직접 사진으로 본 적은 없었고 얘기만 계속 들었는데
하도 내한때 얘기들이 많아 직접 최근 공연 사진들을 찾아 봤는데
아...ㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ 충격이었다


Anyway,because of his recent concert
I searched this concert in my External Hard drive
Some files were broken so I spent a lot of time to restore this
This issue was more important to me
덕분에 외장하드 꺼내서 5년전 공연들을 다시 보고 있음
파일 하나가 깨졌는지도 모르고 계속 이렇게 보관을 하고 있었고
뒤늦게 동영상 파일 하나가 깨진걸 발견해서 이거 복구한다고 고생한게 나에겐 더 큰 이슈거리였다






0 개의 댓글:

댓글 쓰기