2015년 6월 13일 토요일

20150612 Ultra Music Festival Korea Day 1 - 2manydjs















Skrillex's stage was so boring so we moved to the live stage.
There are 2manydjs who play the music with white mask.
I think it is because of MERS.
I love this style like calm but hazy. It is better than the main stage.

During the stage, the art video turned off by someone. I don't know who had a mistake. Anyway I think the artist would really upset. You can see that situation in my 2nd video.

스크릴렉스가 너무 루즈하고 재미 없어서 조금 보다 바로 라이브 스테이지로 장소를 옮겼다
거기선 2manydjs가 마스크를 끼고 디제잉을 하고 있었다 ㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ
망할 메르스...ㅠㅜ

중간에 영상이 꺼지는 사고가 발생...누가 잘못한건지는 모르겠지만 어쨌던 아티스트가 상당히 화가 났을거 같다 (밑에 비디오만 봐도 영상이 나오지 않음)

이런 몽롱하고 차분한 디제잉이 메인 스테이지보다 훨씬 좋았다





0 개의 댓글:

댓글 쓰기