2016년 10월 31일 월요일

20161028 Knife Party in Club Flux, Busan, South Korea 나이프파티 부산 클럽 플럭스 공연






















































I really love Knife Party song. So I always try to go to Knife party's all stages.
I really hate UMF Korea so I didn't go there.
Busan is far from Seoul however it isn't a foriegn country's city so I booked the train and guesthouse.
I worried if Rob Swire cancelled the show again.
When I waited in front of the gate of the club, I couldn't hear any news about the cancellation about the show.
When I entered the club, I couldn't hear any news about the cancellation about the show.
I waited for the Knife Party show, some people talked about the cancelation.
They talked about the cancellation of Rob Swire.
I thought it was a Joke.
Someone showed me a notice about Rob Swire's absence.
I was so taken aback that I had to ask again.
It was true.
I laughed because I was dumbfounded.
Rob Swire cancelled the show again!!! How many times he cancelled the show in Korea?
Before I traveled to Busan, I talked about the Rob Swire's cancellation.
And it becomes the reallity.

Gareth carry whole of the show.
Knife party's song is always amazing so the show was great and I was crazy. (When I heard my favorite song 'Begin Again, I was really really crazy.)
If Knife party will come to Korea again, maybe I will think Rob Swire may not come to Korea.

In the encore, when I heard Ghosts N Stuff, it was ironic.

After the show, I got an autograph of Gareth.

If Knife party come to Korea again, maybe I will go again. I think I am stupid.


워낙 나이프파티 노래를 좋아해서 웬만하면 나이프파티 내한은 다 갈려고 한다
UMF Korea는 내가 워낙 싫어하니까 안간거고...
부산이 서울에서 아주 멀지만 해외가 아닌게 어디냐고 생각하며 차편과 숙소까지 다 예약했다
출발전 계속 걱정했다 이번에도 통수 치는거 아닌가 해서
클럽 앞에서 기다릴때까지도 별 소리 없었다
클럽 문 열자마자 들어가서 음악 들을때까지도 별 소리 없었다
기다리고 있는데 옆에서 취소라는 소리가 들렸다
롭스와이어 또 안온다는 얘기가 들렸는데 난 장난인줄 알았다
근데 누가 공지 뜬 걸 보여줬다
진짜 또 롭스와이어가 안왔다
너무 어이가 없어서 웃음밖에 안나왔다 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
부산 가기 전에 또 통수 맞는거 아니냐고 장난으로 말한게 현실이 되었다

가레스 혼자 와서 하드캐리 하고 갔다 ㅠㅠ
나이프파티 노래야 워낙 쩌니까 공연 보는동안은 미친듯 신나게 놀았지만 (특히 내가 제일 좋아하는 Begin Again 나왔을땐 정신 놓음 ㅋㅋㅋ)
이젠 나이프파티 내한한다면 롭스와이어는 안오겠거니 하고 생각해야겠다 -_-

마지막 앵콜때 Ghosts N Stuff 틀어주는데 롭스와이어 목소리 들리니 참 기분 아이러니 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

공연 끝나고 가레스 싸인까지 받음 ㅎㅎㅎ

이렇게 매번 통수 맞고도 만약 나이프파티 또 오면 난 갈듯...난 호구인듯


password: robswire3





0 개의 댓글:

댓글 쓰기