2016년 10월 5일 수요일

20161002 Spectrum Festival(SM),Seoul,South Korea - Dimitri Vegas & Like Mike 스펙트럼 페스티벌 - 드미트리 베가스 라이크 마이크

























password: dvlmkr10


When I went 2012 Creamfields UK, I had a chance to see DVLM's stage.
They were placed in the first time section in the main stage.
At that time, my main purpose was the headliners.
Maybe I didn't see Nicky romero's stage.
Anyway, I didn't consider to see them.

Now, DVLM is really popular in the world.

I just only know DVLM's song, Tremor. I heard that song because of Martin Garrix's stage.
I searched their song however it wasn't my type.
I don't know DJ mag's No.1's criterion. I think Hardwell's song is better for me. I think DVLM's song isn't my type.

I wanna see their live stage however there are only Tomorrowland live stage on the official.


2012년에 크림필드 페스티벌 갔었을때 사실 DVLM을 볼 기회가 있었다
그 당시 메인 스테이지의 첫 시간대에 자리 잡고 있었다
근데 난 보통 헤드라이너들만 주로 찾아 볼 때라
그때 아마 닉키로메로도 걸렀던거 같다 ㅋㅋㅋ
아무튼 전혀 생각도 안했었다

지금 DVLM은 어마무시한 명성을 자랑함 ㅋㅋㅋ

아무튼 내가 아는 DVLM 노래라고는 Tremor, 그것도 마틴 개릭스때매 알게 된 노래;;;
노래 몇개 찾아 들어봤지만 내 취향은 아닌거 같았다
DJ Mag의 1위 기준은 뭔지 궁금;;; 차라리 하드웰 음악이 나한테는 더 신났음 신났지 DVLM은 내 취향은 아니었음

라이브 영상 좀 찾아 볼려고 해도 공식적인 영상은 Tomorrowland 영상 밖에 없네;;;





0 개의 댓글:

댓글 쓰기