2016년 12월 4일 일요일

20161125 SBTRKT DJ Set in Muv Hall, Seoul, South Korea SBTRKT 내한



















20161125 SBTRKT DJ Set in Muv Hall, Seoul, South Korea SBTRKT 내한

I had a chance to see SBTRKT's stage.
When I went to Berlin Festival, SBTRKT was in line up.
I didn't know much about SBTRKT at that time, I didn't see the stage.
When I came back to Korea, I regret.

DJ Set atmosphere was different from what I think.
Next time, I want to see Live set.

SBTRKT도 볼 기회가 있었다
베를린 페스티벌에 SBTRKT가 라인업에 있었는데 그 당시에는 잘 몰라서 안보고 말았다
한국 돌아와서 갑자기 SBTRKT 노래에 빠져서 두고두고 후회했음

DJ Set 분위기는 내가 생각한거랑 분위기가 틀렸다
나중에 꼭 Live Set으로 보고 싶다

James Blake, Jamie XX, Bjork까지 다양한 음악들을 틀어 줬었다






password: subtktkr1st






0 개의 댓글:

댓글 쓰기