2017년 1월 10일 화요일

20170108 Clean Bandit Live in Seoul, South Korea 클린밴딧 내한공연




























Actually I don't like classic sound in pop music.
However I love 'Extraordinay', their hit track.
Some of their song has strong electronic sound. I like it.
The concert was nice. I thought the concert time was little short for me however everything was great.
I saw Two door cinema club on saturday, I saw Clean Bandit on Sunday. Both concerts held in Yes24 Hall.

In both days, there were many couples in the standing zone.
Some couple show their love relationship too much. Why they show off their love in the standing zone? There were many people in the standing zone.
There were too many couples like that on the weekend's concert. It bothers me.

사실 클래식을 접목시킨 노래가 내 취향은 아니라 막 꽂히는 밴드는 아니었다
근데 Extraordinary 이 노래가 꽤 괜찮았다
그리고 몇몇 곡은 강한 클래식 사운드보다도 신나는 일렉 사운드에 집중한게 있어서 꽤 괜찮았다
공연은 참 신나고 좋았다
러닝타임이 조금 짧다고 느껴지긴 했음 ㅎㅎㅎ

토욜에 투도어를 보고 일욜에 클린밴딧을 봤다 둘다 예스24홀 (구 악스홀)에서 봤는데
커플들이 보러 오던 말던 상관 없지만 꼭 공연장에서 심한 애정행각을 해야함? 그 좁은 사람 빽빽히 모인 스탠딩 구역안에서?
이상하게 유난히 이번 주말에 내한공연들에 그런 커플들이 많아서 거슬렸다

Password : clbd7k





0 개의 댓글:

댓글 쓰기