2015년 3월 16일 월요일

The Phoenix, HongDae, Seoul, Korea 홍대 피닉스











지도 크게 보기
2015.8.31 | 지도 크게 보기 ©  NAVER Corp.




I was drunk so I just took Blur's photo...;;;
아주 지대로 취했는지 찍은 사진이 블러 사진들밖에는;;;

The bar's scale isn't huge.
In a small screen, they shows brit pop music video and I was totally crazy.
I was dazed in Pulp, Blur and many brit pop and drank Absolute Vodka and my memory was gone.
I fell down in my room and I was totally late and...In the early mording I couldn't wake up and I almost couldn't go to Shinhwa's broadcasting stage.
규모는 그렇게 크지 않은 바인데
작은 스크린에 브릿팝을 주구장창 틀어줘서 내가 아주 지대로 환장했었음 ㅋㅋㅋ
결국 펄프와 블러 등등 브릿팝에 취해 나도 모르게 보드카를 들이 붓고 필름이 반쯤 끊겨 버림 ㅠㅠ
간만에 만취해서 뻗어 버리고 다음날 새벽 신화 공방을 못갈뻔 하는 사태 발생 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

The cocktail is named after musician's name. (Blur, Greenday, Daftpunk...)
The price isn't inexpensive.
뮤지션들의 이름을 딴 칵테일도 맛 볼수 있다 (Blur GreenDay Daftpunk 등등...)
가격이 많이 싸지는 않은 편

They closed the bar temporary, and they will open in another place.
지금은 바를 잠시 닫은 상태이시고 자리를 옮기신다고 함





0 개의 댓글:

댓글 쓰기