2017년 8월 5일 토요일

20170804 Comic Con Seoul, South Korea, Steven Yeun, Mads Mikkelsen 2017 서울 코믹콘 스티븐 연 매즈 미켈슨







































Actually I didn't watch a movie or drama a lot.
So I don't know much about the actors and movies and dramas.T_T

사실 평소에 영화 드라마 정말 거의 안본다
그래서 사전 정보가 거의 없었다 ㅠㅠ









Actually the reason why I go to Comic con Seoul is about the Kingsman session.
That session was only Director's short message and they repeat their trailer again and again.
I tripped...I fell for it...

사실 내가 간 이유는 킹스만 세션이 있길래였는데...
감독 축하 영상 몇초 그리고 예고편 반복이 다였다...ㅎㅎㅎ
낚였네 ㅎㅎㅎ




I am not fan of Marvel or DC so I didn't interested much.
I heard the scale or the process were out of order.
마블 디시 팬도 아니니 딱히 행사에 흥미는 못느낀거 같은데
얘기 들어보니 진행이나 규모 다 엉망이었다고;;;


password : zegewwx





0 개의 댓글:

댓글 쓰기