2015년 8월 1일 토요일

2015 July











Month


Overall


These days I slept at a day and awoke at night so I tried to find some calm music and no.1 is Chopin. OMG
I don't know much about classic music!
The reason why no.2 is Foo Fighter is because of rock festival's headliner.
These days I stayed in a house so the frequency of playing music decrease.
밤낮이 바뀌니까 밤에 조용한 음악을 찾다 보니 결국 1위가 쇼팽...헐...
클래식 잘 알지도 못하는데 ㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ
푸파가 2위인건 락페 헤드라이너의 영향...
요즘 거의 집에만 있다 보니 음악 재생 빈도수가 줄었다...





0 개의 댓글:

댓글 쓰기