2012년 8월 5일 일요일

20120804 London Olympic Men's Soccer Quarter Final Japan:Egypt in Old Trafford, Manchester, UK 런던올림픽 남자축구 8강전 일본:이집트













The fan goes to Old Trafford who likes Chicharito.
올드트래포트로 향하는 치차리토 팬으로 추정되는 분 ㅎㅎㅎ






























Because of Olympic game, I can't enter ManUtd Shop.
이날 올림픽 경기로 인해 샵은 출입금지였음

I can buy London Olympic ticket in Korea. It was before few years ago.
At that time, we don't know which soccer team go to Olympic.
I just want to go to Old Trafford, so I reserved this ticket.
When I arrived London, I knew Japan:Egypt match had hold in Old Trafford.
Maybe Korea:UK was in Cardiff. My friend went there to collect the news.
Japanese friends envy me and they cheered their country.
런던 올림픽 표 구매는 몇년전부터 할 수 있었다
8강 대진표는 커녕 본선 진출국 정해지지도 않았던 때에 한국에서 그냥 올드트래포트에서 하는 아무 경기나 신청했다
런던에 오고 나서 올드트래포트에서는 일본:이집트 경기를 한다는 것을 알았다......................ㅎㅎㅎ...
주변의 일본인들은 나를 부러워 했고 가서 일본 응원 잘 해 달라고 했었다...ㅎㅎㅎ...
한국:영국 8강 경기는 아마 카디프에서 했었을거다...친구는 거기 취재 가고 난 맨체스터를 향해 기차를 탔다...

At that time, Park Jisung moved to QPR and Dortmunt's Kagawa came to ManUtd. Old Trafford was full of Kagawa.
Japanese looks very happy.
Kagawa can't attend to Olympic team because of Sir.Ferguson's order.
이 때 하필 박지성은 QPR 이적하고 도르트문트의 카가와신지가 맨유 이적 직후일때라 올드트래포트 주위는 카가와신지로 도배되어 있었다
일본인들은 매우 즐거워 보였다...
카가와신지는 퍼거슨 감독이 모든 선수들 올림픽 출전 금지 명령에 의해 올림픽에서는 볼 수 없었다...

Because of so many people and checking the bag, I just watched the 2nd half.
사람은 많은데 짐검사 및 몸수색이 너무 늦어져서 난 후반만 보게 되었다;;;


It was far to take a photo, so the photo is fainted.
Anyway, it is Old Trafford's menu.
멀어서 잘 안보이지만 올드트래포트 음식과 술 가격...;;;


이 당시엔 몰랐는데
저기 어딘가에 살라가 뛰고 있다 ㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎㅎ
I didn't know at that time
There were Mohamed Salah in that match...





0 개의 댓글:

댓글 쓰기