2012년 8월 9일 목요일

20120807 Blur Concert in Plymouth Pavilions, UK
















































































This concert held 5 years ago. My memory blurred...

I worried about the plymouth concert because of bus arrive time.
I arrived in early time when I went another city's concert.
However the bus time was really tight to go to plymouth concert.
I bought all the ticket on the internet when I was in Korea.
I choose to deliver to Korea.
However they chenged the delivery method. I must recieve the ticket on the concert day.
They call me at that time. It was the international call.
They ask to choose how to receive the ticket.
I couldn't decide so I asked to think more.
However they changed the delivery method without my agreement.
The bus what I booked arrived almost on time so I had few time to wait the concert.

At that time, the rain falled.
This is UK's rest area on the road.
The music what I heard in restroom was fantastic.

It was Olympic season. There were some statues about the Olympic. I think some game held in Plymouth.

In the concert, the people don't care about the front area. So I could see Blur so close.
In the Margate, the concert hall was so small and the people had rare chance to see Blur so they pushed a lot.
However in the Plymouth, people didn't push a lot.

I think Plymouth's concert hall wasn't big. I think it is bigger than Ax-hall a little bit.

They sold lots of different alchol. I wish Korea sell the beer in the concert hall.

The concert held without any trouble.

I was so stupid.
After the concert, I had enough time to go to London.
I just waited the bus that .
At that time I think I waste my time. If I wait Blur's tour bus, maybe I could see one of Blur member.
So I went to the parking lot too late.
When I arrived the parking lot, there were Dave in front of the bus.
He wrote an autograph to the fan. It was sudden. So I didn't have enough time to get my camera.
I just took a photo of tour bus.

5년전 후기를 이제서야 쓰려니 기억이 가물가물...

플리머스 공연이 조마조마 했던 이유는
한국에서 모든 티켓을 구매 해 놨는데 이걸 일괄적으로 그냥 현장수령으로 바꿔 버렸다
국제전화까지 와서 배송 안되고 현장수령으로 한다고 첨엔 선택하라 하길래 생각 좀 해 보면 안되냐 그랬는데
그냥 일괄적으로 바꿔 버렸더라 ㅠㅠ
플리머스로 가는 버스의 경우 공연시간 시작시간에 거의 맞춰서 도착이라 일찍 기다릴 수가 없어서 뒤에서 볼 거 같았다

이날 비가 추적추적 왔다 여긴 영국의 한 휴게소
영국의 휴게소에서는 화장실에서 나오는 음악마저 예술이다

런던올림픽 시즌인데 런던에서 꽤 먼 플리머스에서도 경기를 하는건지 이렇게 장식이 되어 있었다

다행히 도착했을땐 사람들은 앞자리에 크게 연연해 하지 않아서 꽤 앞에서 볼 수 있었다
마게이트의 경우 워낙 좁은 곳이고 그 지역 사람들이 너무 간만에 블러를 보는거라 엄청나게 밀어댔는데
여기선 크게 밀지 않았다

생각해보니 여기도 크기가 그렇게 크지 않았네 악스보다 조금 더 큰 정도?

부럽다 모든 공연장에 이렇게 술을 여러가지로 팔고 있는게 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 이런 작은 공연장에서도 팔고 있다니

공연은 별 탈 없이 순조롭게 진행되었다 ㅎㅎㅎ 특별한 일도 없었다





근데 난 그때 정말 바보같았던게
공연 끝나고 시간이 엄청 남아서 그냥 시내를 정처없이 돌아다녔는데
생각해 보니 공연 끝나고 블러 멤버들이 투어 버스 타고 런던으로 갈텐데 거기 기다리고 있을걸 하는 생각이 들었다
시간을 낭비한거다
뒤늦게 그런 생각이 들어서 뛰어갔더니
데이브가 어떤 팬들에게 싸인을 해 주고 있더라
카메라도 못꺼내서 사진도 못찍었다
내가 어영부영 하는 사이 싸인 해 주고 바로 들어가심 ㅠㅠ
내가 찍은건 출발전의 투어버스...ㅎ...ㅎㅎ...ㅠㅠ

난 밤새 버스를 타고 아침에 런던에 도착했고 도착하자마자 공원에서 샌드위치를 먹으며 조깅 하는 사람들 좀 보다가 바로 어학원에 수업 들으러 갔다
신기한건 그때 나 도착할때쯤 그레엄이었나 암튼 나 런던 도착했을 즈음에 트위터가 올라왔다 비슷한 시간에 도착했나보다



password : blurply2





0 개의 댓글:

댓글 쓰기