2012년 8월 14일 화요일

20120812 Blur concert in Olympic closing session, Hyde park, London, UK - Blur's stage 블러 하이드파크 올림픽 폐막 콘서트, 블러 공연

















































At that time, there was a rumor that after this concert, Blur won't have a tour any more.
So many people came to Hyde park.

I went at 8'o clock. There were some people who wait for the concert. I think they're from the other country.
Some Korean girl from Scotland, came London with a long way. She is great.

However,after this concert, Blur went to another tour and issued a new Album.haha

When they opened the gate,I run and run to the front of the stage.
After I ran, I felt difficulty of breathing.
The staff came to me. Fortunately, after the break, I felt better.

The DVD is much better than my photos.

All I remember is
Damon came to us and I caught Damon's leg and shout.
And the member talk something and I think they suddenly change the song. Did they sang Song 2? I coudn't remember exactly.
It happend when they prepare for Song 2. I don't know...

OMG I saw the concert in Hyde Park!


아무래도 이 때 소문이 이 공연 후 당분간 공연이 없을거라는 말이 돌아서
해외 팬들이 꽤 많이 보였음
아침 8시쯤 갔나? 그쯤 갔는데도 기다리는 사람이 있었고
스코틀랜드에서 한국분이 혼자 먼길을 오셔서 기다리시던데 정말 대단

하지만 블러는 이 후에도 투어 꽤 돌았고 새 앨범까지 냈음 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

문 열리자마자 뛰어 갔는데 과하게 뛰어서 진짜 죽을 뻔 함
호흡곤란 와서 스텝들 뛰어왔는데 다행히 좀 나아져서 다행

DVD로 발매 되었으니 그걸 보는게 훨씬 나을듯

기억에 남는건
데이먼이 나 있는 쪽으로 펜스로 와서 데이먼 다리 붙잡고 소리지른거 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
그리고 뭔 노래 시작 전에 데이먼이 갑자기 짜증냈나? 그래서 셋리스트에서 어떤 곡이 빠졌음 너무 오래전이라 어떤 곡이었는지 기억이 안남

하이드파크에서 공연을 보다니 내가 ㅠㅠ










password : agvescs





0 개의 댓글:

댓글 쓰기